wtorek, 25 marca 2014

Moje skarby

Pudełko wykonane z kolekcji papieru "Kapuśniaczek" firmy Galeria Papieru- czekolada w białe kropki. Dla rozjaśnienia dodałam białego i zielonego scrapka.
Pudełko przygotowałam na prezent dla dwudziestoletniego siostrzeńca. Uznałam więc,że skoro to prezent dla chłopaka to nie ozdobie go kwiatkami i motylkami. Dlatego też dodałam kokardkę zrobioną ze sznurka i guzika.

Wymiary ok.16cm/28cm.

Prezent w sam raz na przechowywanie różnych swoich drobiazgów.

Digi stempelek zrobiony na moją prośbę przez Mosię.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Gosi za jego wykonanie :).




Zdjęcia zgłaszam na wyzwanie SCRAPPO INSPIRACJE 
(  bez koloru różowego, bez kwiatków i bez motylków );
 Piątek Trzynastego "Kolor" i Skarbnica Pomysłów "Keep Calm and Cean&Simple"

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń

  2. Dziękuję za wzięcie udziały w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!
    Bardzo kreatywna praca :)

    OdpowiedzUsuń