czwartek, 14 kwietnia 2016

Chęć podjęcia wyzwania ;)

Witajcie!
 Dawno mnie tu nie byÅ‚o i pewnie jeszcze dÅ‚ugo bym tutaj nie zaglÄ…daÅ‚a,
lecz przekonaÅ‚a mnie koleżanka.. 
I tak oto staÅ‚o siÄ™! WróciÅ‚am! 
Mam nadzieje,że na dłużej niż było to ostatnio ;)

Mój "powrót" rozpoczynam od wzięcia udziału w wyzwaniu

Wyzwanie #10 mapka kartkowa

Ich cudna mapka kartkowa zachęciła mnie do zrobienia i wstawienia fotki mojej pracy

                               



Kartka ślubna z parą młodą i aniolkami zielono-różowa
 (jak dla mnie mega wiosenna ;)).
Miała być też troszkę zabawna ->stąd ten tekst/cytat


The Scrappy Sketches
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Åšliczna karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka Gosiu :) Bardzo mi się podobają kolory!
    DziÄ™ki za zabawÄ™ z The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń