piątek, 25 kwietnia 2014

Słodkie ciasteczko

Wczoraj zrobiłam mój drugi w życiu przepiśnik. 
Pierwszy wykonałam na Święta Bożego Narodzenia dla Cioci. 

Strasznie podoba mi się nazwa "Przepiśnik".
 Dlatego też nie jest to ostatni zeszyt na przepisy w moim wykonaniu.

 Do wykonania tego "notatnika na przepisy" użyłam dwa rodzaje papieru firmy Magiczna Kartka z kolekcji "Pożegnanie Lata" (PL006 i PL022). Dodatkowo przykleiłam paski papieru które gratisowo dostałam z firmy Galeria Papieru.


Do zrobienia kółek na tle użyłam jako maski folder do embrossingu i tuszu Heyda fioletowego. 
Była to moja pierwsza próba zrobienia samej wzoru na kolorowym papierze.
Wcześniej miałam jakoś obiekcje do użycia maski,
ale spodobało mi się i teraz będę kombinować z różnymi wzorkami :).

Wytuszowałam również dwoma kolorami ciastko. 
Wcześniej było całe kremowe.


  Przepiśnik wykonany jest na bazie i kółkach firmy Latarnia Morska. Baza ma wymiary 15cm/15cm.
W środku nie umieściłam jeszcze żadnego papieru.
Zastanawiam się cały czas jaki by był najlepszy.
Macie jakieś pomysły?
Do wyboru mam papier techniczny, wizytówkowy i z zeszytu w kratkę. 


Przepiśnik zgłaszam na wyzwanie na blogu Magicznej Kartki pt."Wyzwanie ..od kuchni".


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze.
Zapraszam do siebie częściej :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. mmmm....jaki słodki przepiśnik :) tylko czeka, żeby w nim zapisać przepisy na same słodkości :) mniam.... jak dla mnie papier z zeszytu byłby najlepszy, żeby przepisy były zapisane prosto :P ale jak dla mnie zeszyt w linie byłby lepsiejszy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny przepiśnik, pięknie tuszowana babeczka. Co do papieru to z tych dostępnych tez wybrałabym kratkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń