sobota, 19 kwietnia 2014

Zapomniane kartki wielkanocne

Zostało mi już tylko 36 h na wstawienie na bloga dekoracji i kartek związanych z Wielkanocą. Przeglądając foldery ze zdjęciami swoich prac przypomniałam sobie o tych dwóch karteczkach:





Obie zostały zrobione jako inspiracje do wyzwania na blogu e-kaleta. Temat wyzwania to: "Wielkanoc bez jaj". Przygotowałam więc kartki świąteczne z Panem Jezusem. Są to akurat kartki bez jaj i interpretując również temat żartobliwie - "bez jaj", czyli na poważnie.  


Do jutra tzn. 20 kwietnia można głosować na prace (min.trzy) osób, które się zgłosiły. Zapraszam do głosowania i odwiedzania zarówno mojego jak i bloga sklepu firmowego e-kaleta.

Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze. Witam nową obserwatorkę i zapraszam innych do "podglądania" mojego bloga. Już jutro nowa notka z kartkami wielkanocnymi.

Pozdrawiam i życzę wszystkim Zdrowych oraz Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz