piątek, 6 czerwca 2014

Muzycznie i patchworkowo


Kartka patchwork, czyli podziękowanie dla nauczycielki za 3 lata nauki.
Jest to jedna z kartek przygotowana jako podarunek od mojego siostrzeńca.

Do zrobienia listków użyłam papieru czerpanego Namaste.

Kwiatek z mikrokulkami własnoręcznie zrobiony.






I Kropka (do  31 czerwca) - Patchwork 



  Namaste  (do 18 czerwca) - Mapka 



 Praca przygotowana na konkurs na jutrzejszy zlot w Warszawie.
 Bardzo chcialabym wygrać :) ale czy się uda to się okaże ;)
Dam Wam znać wieczorem czy się udalo!

Dodatkowo wstawiam zdjęcie jednej z mojej nie dawno dokończonej bransoletki.


 Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się klimat, jaki wyczarowałaś na swojej kartce dzięki kolorom. I kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem co zwykły zapis nutowy ma w sobie, że zawsze wygląda tak dystyngowanie...a tutaj wręcz rewelacyjnie
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna, pięknie gra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest śliczna i podoba mi się to zestawienie kolorków:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna praca.Dziekuje za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń