czwartek, 12 czerwca 2014

Relacja z dn. 7 czerwca, czyli warsztaty i zlot.

Witajcie !

 7 czerwca w Hali Sportowej "Koło" w Warszawie odbył się Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy.

Pojawiło się wiele sklepów scrapbookingowych oraz kilku producentów.
Było wiele stoisk z przeróżnymi przydasiami od których aż oczka mi świeciły ;).

Ale ale kochani.. zacznijmy od początku..
 Teraz czas na relacje! ;)


Hala sportowa to własnie budyneczek pokazany wyżej na zdjęciu.

Tak wszystko wyglądało w środku:



- jak widać było sporo ludzi


a stoiska wypełnione były kolorowymi przydasiami;



- było wesoło i głośno,


co można było zauważyć głównie przy stoisku dziewczyn z Galerii Papieru.
 :)

Mój dzień w hali sportowej zaczął się jednak nie od oglądania stanowisk, lecz od warsztatów u Enczy.
Tematem warsztatów były "Kartki przestrzenne".
 

 Taki zestaw do pracy czekał na każdego uczestnika warsztatów.



 Oczywiście przy tworzeniu kartek nie mogło zabraknąć bałaganu na ławkach ;)

  
Dziewczyny przy pracy.


 Praca Enczy zrobiona na warsztatach przy pokazywaniu nam jak zrobić kartkę przestrzenną.
Prawda,że śliczna? :)


 A to moja karteczka zrobiona na podstawie pracy Enczy.


 Praca nad drugą karteczkę.
Mieliśmy za zadanie umieścić papiery z podartymi brzegami.


A to już efekt końcowy.

Bardzo dziękuję Enczy za warsztaty. 
Dowiedziałam się i nauczyłam wielu przydatnych rzeczy.
Gdyby nie te warsztaty w paru kwestiach pewnie bym nadal błądziła jak dziecko we mgle ;)
i robiła kilka rzeczy po swojemu co nie zawsze wychodzi świetnie.


A Wy byliście na zlocie?
Jakie są Wasze wrażenia?
Kupiliście jakieś fajne przydacie?
A może marzycie o jakiś produktach,których nie było lub zapomnieliście kupić?

Jestem ciekawa Waszych opinii - oczywiście jeśli ktoś odważy się skomentować mój post ;)
bo coś ciężko Wam idzie komentowanie moich notek nad czym strasznie boleje :(.

Zapraszam do komentowania :) - nawet jeśli to ma być bardzo ostra krytyka to i tak z chęcią przeczytam Wasze opinie.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz