środa, 1 czerwca 2016

Rower! Lubię to!


Mój pierwszy bejtram wykonany całkowicie samodzielnie!
Jestem w nim zakochana i niesamowicie z siebie dumna.
Brawo JA! :D


Obrazek wykonany w super pozytywnych kolorach z myślą o mojej siostrzenicy zapalonej kolarce.


Do zrobienia tego bejtramu 
wykorzystałam wszystkie możliwe przydasie:
maski/szablony, farby plakatowe, gesso, tusze Distress,stemple, mgiełki, brokat w farbce, 
mikrokulki, gel medium, gazę, kwiatki WOC, lakier do paznokci (do pomalowania dużego kwiatka)
i jeszcze wiele innych ;)



Bejtram wykonany na wyzwania:

6 komentarzy:

  1. cudne kolory i przepięknie wyszedł:) Dziękuję za udział w zabawie It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny! Dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala jakież cudo. widzisz też inspirujesz i nas - a mnie na pewno... dziękuję za udział w naszym kolorystycznym wyzwaniu - zespół AP

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetne zestawienie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez pozytywna karteczka. Dziekuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie kolorowe, odważne prace :) Brawo Ty ;)

    OdpowiedzUsuń