piątek, 18 października 2013

Kartka 4. "Zielono i urodzinowo".


Kartka urodzinowa.Wykonana szczerze mówiąc tylko dlatego, że stwierdziłam, iż czas zrobić jakąś kartkę okolicznościową z okazji urodzin.Nie ma jeszcze swojego właściciela- czekam komu ją podarować ;).
Do zrobienia kwiatka użyłam dwóch wykrojników - jeden to dwie "łodygi z listkami", a drugi zwijany kwiatek. Najgorszy problem był z tym drugim, ponieważ do wykonania aż tak dużego kwiatka potrzebowałam kilkanaście wzorów wyciętych przez maszynę a następnie dużo czasu zajęło sklejenie tego wszystkiego. Moim zdaniem jednak opłaciło się i kwiatek wyszedł świetnie. Do niego bardzo pasowały małe półperełki które umieściłam po środku.






Do stworzenia tej karty wykorzystałam:
1.blok techniczny na bazę kartki
2.kartka ciemno zielona w białe kwiatki z bloku papierów do scrapbookingu
3.kartka jasno zielona w białe kwiatki z bloku papierów do scrapbookingu
4.blok rysunkowy do napisu
5.klej magic
6.wykrojnik kwiatek zwijany
7.półperełki białe 4 sztuki
8.cienka wstażka ciemno zielona 
9.taśma dystansowa (taśma 3d)
10. wykrojnik joy
11. papier kolorowy zielony do drukowania

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz