czwartek, 10 października 2013

Witajcie :)

Serdecznie witam Was na moim blogu.


Będę na nim umieszczać różne wyroby zrobione własnoręcznie.
Bardzo chciałabym, aby ten blog stał się miejscem do którego z chęcią będziecie zaglądać i komentować.

Poprzez stworzone przeze mnie rzeczy chce pokazać  co ciekawego można stworzyć z artykułów znalezionych w sklepach.
Mam nadzieje, że będziecie mnie inspirować poprzez pisanie w komentarzach nie tylko opinii o moich pracach ale również podsuwając pomysły i inne techniki do wykorzystania.

Jeśli podobają się Wam moje "twory" i chcielibyście je "nabyć" proszę o kontakt mailowy.

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco.


1 komentarz:

  1. Witam serdecznie! Ja również jestem nowa w świecie blogowym. Mam nadzieję, że mimo ciężkich początków się nie poddasz :) Widzę, że króluje kolor zielony, to kolor nadziei. Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę udanych, wyjątkowych tworów.

    OdpowiedzUsuń