piątek, 11 października 2013

Kartka nr.1 "Zielono mi" Zaproszenie na sesję zdjęciową

Witajcie!
Pierwszy mój post zaczynam od pokazania Wam zrobionej przeze mnie kartki w kolorze zielonym.
Chciałam aby była radosna.., przypominała wiosnę...
  i mam nadzieję, że udało mi się tak zrobić !

W kolorze zielonym udało mi się zrobić w ostatnich dniach aż 3 kartki.
Dzisiaj zaprezentuje Wam tylko jedną.




Na pierwszą kartkę do pokazania wybrałam jasnozieloną z paskiem białych kwiatów
 na ciemnozielonym tle.
Najbardziej jednak rzuca się w oczy biało-zielony ażurowy motyl.
Ma wymiary ok.13,5/13,5.


Ta kartka ma naklejkę z napisem: "Zaproszenie na sesję zdjęciową".

Może więc być to zarówno prezent dla bliskiej osoby,
 jak również ozdobne opakowanie wiadomości dla klienta punktu fotograficznego
 o dacie zbliżającej się sesji zdjęciowej.







W środku jest czysta jeszcze nie wypełniona.
Można ją przekształcić w etui na płytę CD/DVD beż żadnego problemu:)

Pozdrawiam Was gorąco :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz