sobota, 31 maja 2014

Białe lilie i żółta żyrafka :)

Ostatnio malo pisałam na blogu i na fp. Nie wspominając już o tym,że malo udało mi sięzrobić nowych rzeczy.W tym roku maj okazał się dla mnie bardzo zabieganym i męczącym miesiącem. Podupadłam też troszkę na zdrowiu :(, więc musiałam wziąć się za siebie i trochę pobiegać po lekarzach. 

W czwartek udało mi się zrobić taga. Przygotowałam go jako inspirację na bloga e-kaleta.blogspot.com. Jest to mój trzeci w życiu tag. Dlatego bardzo proszę o ostrą i szczerą krytykę! :D






Oczywiście jak zwykle najpierw planowałam go zrobić inaczej,a w końcu wyszedł taki. 

Tag przeznaczony jest jako prezent dla nauczycielki za 3 lata nauki.Mam nadzieje,że przyda się jako zawieszka lub obrazek na półkę :).

Tło zrobiłam z resztek cudem znalezionej tapety. Może być?! Czy zmienić na coś jaśniejszego?

Przez ostatni miesiąc uczyłam się robić coś innego z zupelnie nowej dla mnie dziedziny. 
Udało mi się znaleźć dorywczą pracę w agencji artystycznej i uczyłam się skręcania baloników. Tak wygląda jedno z pierwszych moich "dzieł" - żyrafa. 
Udalo mi się nauczyć 6 rzeczy,ale chłopcy i tak glównie chcą miecz lub pistolet,a dziewczynki pieski i kotki. 

Za tydzień jadę na warsztaty :) !! Jestem strasznie podekscytowana!! :D Obym się tylko czegoś nauczyła i nie skompromitowala głupotą :P

A co tam u Was?! :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat:) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag, a praca z balonami fajnie, że jest dzieciaczki są fajne ;P

    OdpowiedzUsuń