czwartek, 7 listopada 2013

Kopertówka - opakowanie na kilka słów

Witajcie!

Kilka miesięcy temu zostałam poproszona o zrobienie torebeczek na bony upominkowe firmy fotograficznej.
Poszukałam inspiracji w necie i znalazłam kilka tutoriali jak zrobić i upięknić kopertówkę.
Wzory te nie przypominały dokładnie tego czego szukałam, więc przyglądając się kilku z nich stworzyłam coś przypominającego moje wyobrażenia.
Opakowanie na bon upominkowy miało mieć w sobie zarówno prostotę, jak i ciekawe,przyciągające uwagę ozdobienie.
Akurat nie mam już zdjęć kopertówek stworzonych kilka miesięcy temu (zawieruszyły się w komputerze). Jednak po zrobieniu ich stwierdziłam, że nadają się one jako wzór dla torebeczek na życzenia czy zaproszenia.
Przygotowałam więc dziesięć różnego koloru ozdobionych scrapami kopertówek.
Pierwszą z nich jaką chciałam pokazać na blogu to zestaw kolorystyczny brąz-zieleń.




Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz