sobota, 23 listopada 2013

Nietypowa kartka-gwiazdka z kolorową kokardką

Witajcie :)
Kolejną stroną którą przeglądałam w środę był blog sklepu internetowego szmek.pl. Jest to jeden ze sklepów internetowym z jakiego najczęściej kupuje wykrojniki i dodatki do scrapu. Zobaczyłam,że organizują wyzwanie dotyczące nietypowej kartki (ma nie być w kształcie kwadratu oraz prostokąta). Natomiast Roma kreatorka z DT szmek.pl zorganizowała na ich blogu konkurs. Chodzi w nim o to aby wykonać gwiazdkę według jej wytycznych,ale z papierów nie związanych ze świętami.Stwierdziłam więc,że połączę wyzwanie i konkurs tworząc nietypową kartkę-gwiazdkę.

W czwartek po południu,gdy tylko moja młoda zasnęła wzięłam się do pracy. Udało mi się (nie bez małych trudności ;) wykonać fioletową gwiazdę. Przykleiłam na nią papier w kolorowe paski, jak również ozdobiłam- białą kokardką z żółtym guziczkiem oraz dużą kokardką (kolory takie jak na papierze) z malutkim kremowym guziczkiem.

Gwiazdka otwiera się, a w środku można zobaczyć śnieżynki. Jak na razie jest to mój ulubiony motyw świąteczny. Może dlatego,że niedawno kupiłam wykrojnik-śnieżynki i nie mogę się nim nacieszyć ;)









Praca ta bierze więc udział w wyzwaniu na blogu sklepu Szmek

oraz
w konkursie Romy również na blogu sklepu Szmek



Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w moim konkursie oraz w wyzwaniu.
    Bardzo kreatywnie ogarnęłaś temat gwiazdki. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, nietypowe kolorki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń