poniedziałek, 4 listopada 2013

Świąteczne życzenia na czerwonej kartce

Witam :)
Zbliżają się już wielkimi krokami w naszą stronę Święta Bożego Narodzenia. Wiele osób śle lub daje swoim bliskim karty z życzeniami. Stworzyłam więc przy użyciu kilku artykułów ze sklepu ekaleta.com okazjonalną kartę świąteczną do środka której można wpisać wymyślone przez siebie życzenia.

Tworząc skupiłam się na elementach i akcentach kojarzących się bardzo łatwo z Bożym Narodzeniem. Mowa tu o kolorach: czerwony, zielony i złoty, ale nie tylko. Przede wszystkim skupiłam się na pokazaniu na przyklejonych obrazkach elementów świątecznych, które chyba każdemu z nas kojarzą się z Wigilią i świętami. 

Czerwono-czarne piórka to dodatek który uznałam, że bardzo dobrze uzupełnia całość.

I powstał taki oto efekt:   






Taki sam post jak ten znajduje się na blogu firmowym sklepu internetowego ekaleta.com.
Mam zaszczyt być jednym z kreatorów pokazujących na tym blogu swoje pracę wykorzystując artykuły zakupione w sklepie p.Kalety.
Link do bloga podam gdy będzie on już dostepny dla wszystkich. Na razie jest on jeszcze w trakcie tworzenia i dopracowywania szczegółów.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz