sobota, 30 listopada 2013

Pierwsza próba zrobienia kartki VINTAGE

Witajcie.

Przeglądając strony dotyczące scrapbookingu wiele razy widziałam wykonane kartki w stylu VINTAGE.
Podobały mi się- jedne mniej, drugie bardziej. Przez ich różnorodność (głównie chodzi mi o ozdoby przyczepiane na kartkę) już kilkakrotnie zastanawiałam się na czym ten styl polega. Główne pytanie brzmi: co umieszczać aby kartka wyglądała na stworzoną właśnie w tym stylu. Próbowałam znaleźć jakieś strony internetowe, w których byłaby informacja na ten temat. Nic jednak nie znalazłam. Dlatego gdy zobaczyłam wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej (PWC) by zrobić kartkę nie związaną tematycznie i ozdobami do Świąt Bożego Narodzenia stwierdziłam,że sama zmierzę się z tym tematem. Przez 2 dni przygotowywałam kwiatki,tło i inne "dekoracje" a dziś wszystko razem zebrałam i skleiłam.
Tak powstał mój "twór", który ma być w stylu vintage. Nie wiem tylko czy udało mi się chociaż trochę.. Może Wy ocenicie moją pracę?


Robiąc tą kartkę zrobiłam kilka nowych rzeczy z którymi musiałam się "zmierzyć". Pierwsza z nich to postrzępione brzegi tła.Następna to przyklejenie sznurka jako ramy. Trzecią i jeśli dobrze ocenicie efekt to nie ostatni raz wykonaną rzeczą było tuszowanie (postarzanie brzegów,kwiatków,liści,sznurka i motylków).

Kartka wędruje na wyzwanie w PWC.


Pozdrawiam :)

2 komentarze: