sobota, 14 grudnia 2013

Biała zima - ruchomy śnieg

Witajcie
Jak obiecałam wstawiam kolejny post.Tym razem jest to kartka z krajobrazem zimy. Cała bialutka.
Wykonanie jej zajęło mi sporo czasu,lecz moim zdaniem wyszła świetnie.

Do jej wykonania wykorzystałam sporo materiałów- koszulkę na dokumenty,cekiny-gwiazdki, kółka wycięte dziurkaczem czy choćby lakiery do paznokci.

Kartka o tyle jest ciekawa, że śnieg który się na niej znajduje rusza się z każdym potrząśnięciem.
Właśnie aby taki efekt zrobić potrzebowałam koszulki na dokumenty. Wsypałam do niej kółka wycięte dziurkaczem i cekiny-gwiazdki.Boki zakleiłam najpierw taśmą a potem białymi wstążkami. Krajobraz jaki zrobiłam, czyli choinka i domek pomalowałam dwoma lakierami do paznokci - białym i brokatowym. Wycięłam także z papieru ziemię,którą również pomalowałam brokatowym lakierem. Wszystko po to aby widać było iskrzący się śnieg-który sypie się,gdy potrząsa się kartką.
Na wyciętą z papieru ziemię przykleiłam watę.Trochę puchu zawsze się przyda-tym bardziej gdy chodzi tu o śnieg i zimę ;).
Na wstążki czyli ramkę przyczepiłam śnieżynki,a w ich środku umieściłam malutkie białe półperełki.
Efekt całej pracy mnie zachwycił. Najbardziej jednak podoba mi się ruszający się śnieg. Mam ochotę cały czas tylko stać i potrząsać kartką by ruszał się "śnieg" ;)

A oto zdjęcia - gdy im się przypatrzycie zobaczycie,że śnieg raz jest w jednym miejscu a za chwile go nie ma.






Kartka idzie na następujące wyzwania:
1. wyzwanie "Biała zima" na blogu Scrapikowo


2.wyzwanie "Śnieg" w Diabelskim Młynie

3.wyzwanie "Biało bielusieńko" - Blog przyda się


Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Przepiękna praca, niepowtarzalna, dziękujemy za udział w wyzwaniu Biała Zima w ScrapShop !

    OdpowiedzUsuń