piątek, 20 grudnia 2013

Kolorowo i z tagiem

Witajcie!

Przed Wami kolejna kartka na podstawie kursu Kasiuli - tym razem na blogu ScrapAndMe.

Tutorial jest super,bo można go wykorzystać na wiele okazji np.kartki urodzinowe czy ślubne.
W dodatku zawiera kwiat i tag. W swoich pracach do tej pory nie wykorzystywałam tagów. Póki co udało mi się zrobić ich kilka lecz nie były one przyczepione do kart okolicznościowych. Czas więc to nadrobić ;)

Kartka wygląda tak:










Zarówno sposób wykonania kartki jak i taga bardzo mi się spodobał. Podejrzewam,że ten tutorial wykorzystam jeszcze kilka razy do zrobienia nowych kartek.

Nie dodawałam już napisu, aby nie przesadzić z dodatkami.

Tą kartkę jeszcze zobaczycie.Będzie to dopiero w styczniu, gdyż będzie ona pokazana jako inspiracja do wyzwania na blogu firmowym sklepu ekaleta.com. Chyba,że uda mi się coś jeszcze innego wyczarować po świętach..

Zobaczymy ;)

Kartkę zgłaszam do konkursu na stronie z kursem.


Pozdrawiam;)

2 komentarze: