piątek, 6 grudnia 2013

Biel,krem i jasna szarość oraz kolejny wianek

Witajcie!

Jak obiecałam wczoraj wstawiam posta z kartką z kolejnym wiankiem. Tym razem jest on w kolorach:bieli, ecru i jasnej szarości, czyli wg wytycznych podanych na blogu PWC z wyzwaniem Mosi pt."White Christmas".

Wianek wykonany ponownie wg kursu Ivy z Rapakivi.

Miałam problem z wykonaniem tego wyzwania- przez brak odpowiednich papierów. Wszystkie typowe papiery do scrapbookingu mam w innych kolorach.Akurat takich było brak. Mam za to papier wizytówkowy ecru i biały w różnych deseniach. Użyłam więc ich jako tło i postrzępiłam brzegi skalpelem. We wcześniejszych pracach próbowałam postrzępić brzegi nożyczkami, lecz nie wyszło to tak dobrze jak tym razem. Oczywiście to tylko moje zdanie.
Do zrobienia wianka również użyłam kolorów wymaganych w wyzwaniu Mosi. Wstążki są koloru ecru i bieli.Jasna szarość występuje jedynie na koralikach i gwiazdkach przyczepionych do wianka.
Nad wiankiem umieściłam szeroką wstążkę ciekawie pozszywaną do której przykleiłam gwiazdkę i półperełki.

Wynik pracy jest taki:






Kartka świąteczna wędruje na wyzwanie Mosi w PWC

Pozdrawiam:)

2 komentarze: